Filtrowanie
Seria Media początku XXI wieku
Liczba produktów: 31
Liczba produktów: 31
Komunikacja sieciowa - Uwarunkowania, kategorie i paradoksy
53.17
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
53,17 zł
Strukturalna budowa utworu - Dzieło literackie w filozofii, naukach humanistycznych, literaturoznawstwie i prawie autorskim
64.02
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
64,02 zł
Quo vaditis? - Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach
48.81
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
48,81 zł
Debata nad stanem wojennym w Polsce - Publicystyka "Gazety Wyborczej", "Naszego Dziennika", "Rzeczpospolitej", "Trybuny" oraz "Życia" z la
53.17
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
53,17 zł
Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii
39.2
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
39,20 zł
Etyka w polskim public relations - Refleksje badawcze
39.91
Socjologia
Oficyna Wydawnicza Aspra
39,91 zł
Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956
43.21
Historia
Oficyna Wydawnicza Aspra
43,21 zł
Media a rok 1989 - Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku
41.81
Polityka
Oficyna Wydawnicza Aspra
41,81 zł
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
42.21
Polityka
Oficyna Wydawnicza Aspra
42,21 zł
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
51.3
Socjologia
Oficyna Wydawnicza Aspra
51,30 zł
Systemy medialne w XXI wieku - Wspólne czy różne drogi rozwoju?
42.97
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
42,97 zł
Komunikowanie polityczne 2.0 - Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej
38.48
Polityka
Oficyna Wydawnicza Aspra
38,48 zł
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
45.22
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
45,22 zł
Mechanizmy propagandy - Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce
49
Polityka
Oficyna Wydawnicza Aspra
49,00 zł
Zawartość mediów - czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych
34
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
34,00 zł
Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13
45
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
45,00 zł
Kultury prosumpcji - O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów
45
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
45,00 zł
Komunikowanie masowe i polityka medialna w epoce globalizacji i cyfryzacji - Aspekty międzynarodowe
39
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
39,00 zł
Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji
39
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
39,00 zł
Marketing polityczny a public relations - Różnice, podobieństwa, kontrowersje
35
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
35,00 zł