Filtrowanie
Seria Media początku XXI wieku
Liczba produktów: 19
Komunikacja sieciowa - Uwarunkowania, kategorie i paradoksy
50.23
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
50,23 zł
Strukturalna budowa utworu - Dzieło literackie w filozofii, naukach humanistycznych, literaturoznawstwie i prawie autorskim
60.48
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
60,48 zł
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
42.21
Polityka
Aspra
42,21 zł
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
51.3
Socjologia
Oficyna Wydawnicza Aspra
51,30 zł
Systemy medialne w XXI wieku - Wspólne czy różne drogi rozwoju?
42.97
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
42,97 zł
Komunikowanie polityczne 2.0 - Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej
38.48
Polityka
Oficyna Wydawnicza Aspra
38,48 zł
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
45.22
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
45,22 zł