Filtrowanie
Książki o reklamie
Liczba produktów: 111
Liczba produktów: 111
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
48.76
Marketing i ekonomia
MT Biznes
48,76 zł
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
48.76
Marketing i ekonomia
MT Biznes
48,76 zł
Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Podręcznik do nauki zawodu technik reklamy. Część 1
83.56
Książki
WSiP
83,56 zł
Marketing w twojej firmie. - Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
35.8
Marketing i ekonomia
MT Biznes
35,80 zł
Nowe zasady marketingu i PR - Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
69.59
Marketing i ekonomia
MT Biznes
69,59 zł
Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1
81.32
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej
WSiP
81,32 zł
Opakowania, czyli perfumowanie śledzia - O grafice, reklamie i handlu w PRL-u
60.24
Książki
Marginesy
60,24 zł
Język na sprzedaż - czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
29.9
Książki
GWP
29,90 zł
Marketing - Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
84.67
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
84,67 zł
Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations
64.9
Publicystyka
Poltext
64,90 zł
Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje
57.61
Książki
CeDeWu
57,61 zł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
39.9
Książki
Helion
39,90 zł